روز جمعه میهمان امام زمان هستیم

​اهمیت روز جمعه 

روز جمعه سیّدالایام است، روزی است که در بین ایام هفته، آقاست. تک تک لحظاتش مهم است. اولیاءخدا لحظات این روز را از دست نمی دهند.  چون متعلق به امام زمان است. لذا قرآن می فرماید: «وذرو البیع» خرید و فروش را رها کنید. «فاسعوا الی ذکرالله» بشتابید به سوی امام زمانتان. لذا خدای تعالی عید اعلام کرده است. 
حالا ببینید ما با جمعه چگونه برخورد می کنیم؟ اسمش را گذاشته اند تعطیل! تعطیل از بی هدف بودن می آید. شیطان اینطور برنامه ریزی کرده که می گویند: یکروز جمعه داریم برای خوابیدن! برای استراحت! برای گشت و گذار! 
این روز را شیطان با غفلت از ما گرفته و ما خودمان را محروم می کنیم از برکات این روز. جمعه وقت خواب نیست، وقت کار و کوشش است. وقت انس و ارتباط با امام زمان ارواحنافداه است. امروز مهمان امام زمانیم.
چطور شد اگر کسی شما را برای ممعه دعوت کند، روزشماری می کنی که می خواهی اقوامت را ببینی، اما امروز هم امام زمان منتظرند تا کسی در خانه اش را بزند و دعوتش را اجابت کند! 
یک سالک الی الله باید صبح و شام منتظر باشد ولی ما حتی روز جمعه هم این حداقل توجه را نداریم! 
استاد اخلاق حاج آقا زعفری زاده

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.