فرج نزدیک است

یکی از تجار اصفهان که مورد وثوق است نقل می کرد: من در منزل، اطاق بزرگی را بعنوان حسینیه اختصاص داده ام و اکثرا در آنجا روضه خوانی برپا می کنم. شبی در خواب دیدم که من از منزل خارج شده ام و بطرف بازار می روم، ولی جمعی از علما اصفهان بطرف منزل ما می آیند! وقتی به من رسیدند گفتند: فلانی کجا می روی؟ مگر نمی دانی منزلت روضه است؟ گفتم: نه منزل ما روضه نیست! گفتند: چرا منزلت روضه است و ما هم به آنجا می رویم و حضرت بقیة الله ارواحنا فداه هم آنجا تشریف دارند، من فورا با عجله خواستم به طرف منزل بروم، آنها به من گفتند: با ادب وارد منزل شو، من مؤدبانه وارد شدم، 

دیدم جمعی از علما در حسینیه نشسته و در صدر مجلس هم حضرت ولی‌عصر ارواحنافداه  نشسته اند. وقتی به قیافهٔ آن حضرت دقیق شدم دیدم مثل آنکه ایشان را در جائی دیده ام، لذا از آن حضرت سؤال کردم که آقا من شما را کجا دیده ام؟ فرمود: همین امسال در مکه در آن نیمهٔ شب در مسجدالحرام، وقتی آمدی نزد من و لباسهایت را نزد من گذاشتی و من به تو گفتم: مفاتیح را زیر لباسهایت بگذار. تاجر اصفهانی می‌گفت: همین‌طور بود یک نیمه شب در مکه خواب از سرم پریده بود، با خود گفتم چه بهتر که به مسجد الحرام مشرف شوم و در آنجا بیتوته کنم و مشغول عبادت شوم . 

لذا وارد مسجدالحرام شدم ، به اطراف نگاه می کردم که کسی را پیدا کنم لباسهایم را نزد او بگذارم و بروم وضو بگیرم، دیدم آقائی در گوشه ای نشسته اند، خدمتش مشرف شدم و لباسهایم را نزد او گذاشتم، میخواستم مفاتیحم را روی لباسهایم بگذارم، فرمود؛ مفاتیح را زیر لباسهایت بگذار و من طبق دستور ایشان عمل کردم و مفاتیح را زیر لباسهایم گذاشتم و رفتم وضو گرفتم و برگشتم و تا صبح در خدمتش و در کنارش مشغول عبادت بودم  ولی در تمام این مدت حتی احتمال هم ندادم  که حضرت‌ ولی‌عصر ارواحنافداه باشند. به هر حال در خواب از آقا سؤال کردم: فرج شما کی خواهد رسید؟ فرمود: “نزدیک است،” به شیعیان ما بگویید “دعای ندبه” را روزهای جمعه بخوانند.

منبع :ملاقات با امام زمان ص45

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.