چگونه میتوان بوسیله حضرت صاحب الأمر به آرامش روحی رسید؟

چگونه میتوان بوسیله حضرت صاحب الأمر به آرامش روحی رسید؟
اینکه چطور می شود از طریق امام زمان

(عج) به آرامش رسید؟ این بحث دردل کردن و توسلات و ارتبا ط با امام زمان(عج) هست وقتی شما در طول روز به طور مداوم ،نه اینکه ده ساعت !  نه !!  حتی یک دقیقه ،یه دقیقه، با آقا درد دل کنید .وقتی  یاد امام زمان(عج) در دل شما باشد و این به یاد حضرت بودن  ، درقلب و وجود شما رسوخ  پیدا بکند. شما به این باور می رسید که یه امام داره منو و تمام  اعمال منو می بینه ،یه امام تمام افعال منو  زیرنظر داره! یه امام هست که با خوبی های من خوشحال میشه  و با دیدن اعمال خوب من ، برای من دعا می کنه 

همین ها باعث آرامش روحی میشود. “الا بذکرالله تطمئن القلوب” بایاد خدا ،و درآیه ( “فاسئلوا أهل الذكر ” از اهل ذکر بپرسید )طبق تفسیر این آیه ، منظور از اهل ذکر اهل بیت هستند .

یعنی شما می خواهید آرامش پیدا کنید با یاد اهل بیت آرامش پیدا می کنید. توسل به محضر حضرت پیدا کنید وقتی دلتون گرفته، بلند شوید دو رکعت نماز بخوانید و هدیه کنید به امام زمان(عج) و با آقای خودت درد دل  کن.گریه کنید! اشک بریزید ! اثر می گذارد مطمئن باشید امام زمان (عج) دست یاری به سمت شما دراز میکند و به شما کمک می کند.

مشکل اینجاست که ما خودمون به سمت حضرت نمی رویم این آرامش از طریق توسل به امام زمان(عج) بدست میاد . این توسل را انجام بدید مطمئن باشید به آرامش دست پیدا خواهید کرد .

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.