هرکس حد باشد او را می پذیریم

​«هر کس حر باشد او را می پذیریم»
با خشونت مرا به محضر ایشان بردند. حضرت مشغول مجازات لشکریان عمر سعد بودند. سلام کردم دیدم جواب سلامم را نمی دهند. گفتم:یا رسول‌الله، من در قتل فرزندتان شرکت نداشتم؛کاری انجام ندادم وشمشیر ونیزه ای نزدم. فرمودند: اما جزو سیاهی لشکرشان که بودی؛جمعیتشان را که زیاد کردی…

حالا اگر به هر یک از شیعیان ما بگویند شما با امام زمانتان بد عهدی کردید که البته، این را خود آن حضرت در هزار و اندی سال پیش فرمودند که اگر شیعیان ما به عهدی که با ما بسته اند، یکپارچه وفادار می بودند دیدار ما از آنها به تاخیر نمی افتاد. 

اگر لااقل هزار وصد سال زمان غیبت کبری را در نظر بگیریم، چند دقیقه وثانیه خواهد شد وسهم هر شیعه از تمامی شیعیان این ۱۱۰۰ سال چند دقیقه و ثانیه خواهد شد؟!

قطعاً از قریب ۳۴ میلیارد ثانیه این ۱۱۰۰ سال قمری، چند ثانیه‌ای لااقل، سهم هر یک از ما شیعیانی  خواهد شد که به عهد خود با امام زمانمان، چنانکه باید عمل نکرده ایم. 
عزیزان ما خوابیم وغافلیم که با خودمان وامام زمانمان چه کرده ومی کنیم. ؟!حالا ما کی از خواب غفلت بیدار میشویم، نمی دانم. 

مواظب باشیم که ما هم در این زمان، سیاهی لشکر شیطان نباشیم که پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله به ما بگویند:تو به غیبت امام زمانت کمک کردی، تو نام حجهَ بن الحسن ارواحنافداه را در دلت، خانواده ات، محیط کار وجامعه ات به قدری که میتوانستی زنده نکردی. 
📚 «از مجله منتظران شماره ۶۷»

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.