ثمرات صلوات با عجل  فرجهم

‌ ثمرات صلوات با« عجل فرجهم» 

اولاً: موجب یکپارچه شدن آنان در جهت توجه به حضرت ولی عصر« ارواحنا فداه» شده و برای چند لحظه آنان خواستار فرج آن حضرت خواهند شد.

ثانیاً: موجب دوری شیطان از شیعیان خواهد شد چرا که در روایت از رسول خدا( صلی الله علیه و اله) آمده است« اظهار محبت برای خدا نمودن و با یکدیگر بر عمل صالح همکاری کردن برنامه ی شیطان را برمی چیند» و روشن است که صلوات با وعجل فرجهم از بارز ترین مصادیق اظهار محبت برای خدا و همکاری مردم با هم بر عمل صالح 

ثالثاً: اینکار به منزله ی صف آرائی شیعیان به عنوان لشگر حق در برابر شیاطین و سبب آمادگی آنان برای ظهور امام عصر( ارواحنا فداه) خواهد شد و همچون لشگری که صف آرایی نموده و شعار واحدی را سر می دهند خواهد بود.
رابعاً: پرداخت اجر رسول خدا( صلی الله علیه و اله) است که در برابر آنهمه زحمات از امت خود خواست به نزدیکانش اظهار محبت کنند و چه اظهار محبتی بالاتر از گفتن « وعجل فرجهم» به طور همگانی و آنهم اظهار محبت به تمام آنچه پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله) آنرا هدف از رسالت خویش قرار داد.
منبع:کتاب راهی به سوی نور صفحه ی ۳۳۶

تالیف حجه الاسلام علیرضا نعمتی

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.