برخی از فتوای عجیب وهابیت

بچه دار شدن از راه دور!

ممكن است بر اثر كرامت يكى از اولياء با آنكه مسافت بين زن و شوهر زياد است آن دو به ديدار يكديگر رسيده باشند و از اين راه فرزندى به وجود آمده باشد.

رش شيعه آنلاين به نقل از جهان، برخي علماي وهابيت به ارائه فتواهاي عجيب شهره هستند اما اخيرا فتوايي منتشر شده که در نوع خود قابل تامل است؛ اگر مردى دخترش را كه در شرق جهان با وى زندگى مى كند به همسرى پسرى در آورد كه او در غرب جهان با پدرش زندگى مى كند و هيچگاه آن دو يكديگر را نبينند و از محل زندگى بيرون نروند، سپس شش ماه از ازدواج آنان بگذرد و آن دختر صاحب فرزند شود پدر او همان كسى خواهد بود كه در غرب دنيا زندگى مى كند، اگر چه هيچگاه همسرش را ملاقات نكرده و حتى نديده باشد.


همچنين اگر كسى را از لحظه عقد ازدواج به مدّت پنج سال زير نظر نگهبانان زندانى كنند، سپس آزاد شود و به منزلش برود و تعدادى فرزند در كنار همسرش ببيند همه آنان فرزندان وى خواهند بود اگر چه فرصت يك لحظه ديدار و ملاقات با همسرش را پس از عقد نداشته است.
اين امر امكانش دور از واقعيّت نيست، زيرا ممكن است بر اثر كرامت يكى از اولياء با آنكه مسافت بين زن و شوهر زياد است آن دو به ديدار يكديگر رسيده باشند و از اين راه فرزندى به وجود آمده باشد

منبع: شيعه آنلاين

  • نظر از: رحیمی
    1393/11/12 @ 07:39:08 ب.ظ

    رحیمی [عضو] 

    با سلام
    کسانی که با اسم اسلام می آیند و می خواهند خراب کاری بکنند و مثلا ،یک کارهای زشتی بکنند و خلاف اسلام بکنند ،بدانید اینها اسلامی نیستند ،اینها ضد اسلام هستند ،ضد انقلاب هستند ،نفوذ کرده اند در بین جمعیت ها. همه جا هست ملت باید #هوشیار باشد. #الان_هوشیاری_بیشتر_لازم است از اول. اول آن کسی که مخالف با اسلام بود می شناختندش مردم. سازمان امنیت را همه مردم می گفتند:اینها برخلاف ملت و اسلام هستند ؛می شناختند این را. این سردمدارها هم مردم می شناختندشان ،چون می شناختندشان با آن ها مبارزه می کردند. مبارزه با آن ها آسان بود.
    #منافق_ها_هستند_که_بدتر_از_کفارند. آنکه می گوید مسلمان هستم و به ضد اسلام عمل می کند و می خواهد به ضد اسلام عمل بکند. امام خمینی (ره).

    التماس دعا
    اللهم عجل لولیک الفرج

  • پایگاه پویش
    نظر از: پایگاه پویش
    1393/09/22 @ 01:29:58 ب.ظ

    پایگاه پویش [بازدید کننده]

    بسمه تعالي
    باسلام
    ضمن پاسداشت ايام اربعين سيد و سالار شهيد حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام
    معاونت پژوهش حوزه هاي علميه خواهران در پايگاه پويش پذيراي شما پژوهشگران محترم مي باشد.
    اين پايگاه اخبار ايام هفته پژوهش را به اطلاع جامعه دين پژوهي حوزه هاي علميه خواهد رساند
    نياز هاي پژوهشي خود را از پايگاه پويش مطالبه کنيد
    پيشنهاد از شما اجرا از ما
    درر هفته پژوهش به ما سر بزنيد
    آدرس پايگاه معاونت پژوهش
    www.pooyesh.whc.ir
    با تشکر

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.